Blind Duiken

Laat ik eens de raad van een wijze man opvolgen en mijn scherpe pen voluit de ruimte geven.

Er werd gedoken, gedurfd en zonder eerst te kijken. Rechtstreeks mijn inbox in, de woorden toonden dat de schrijver niet echt gelezen had maar een kans had gezien en deze greep. Laat ik deze zin opnieuw formuleren, de schrijver voelde de noodzaak zich te ontpoppen tot edele ridder om mij te redden uit mijn tomeloos dwalende woorden.
De suggestie werd gedropt dat ik wellicht tomeloze dagen vol tomeloze daden nodig had.
Eerlijk is eerlijk, ik kan dergelijke woordspelingen wel waarderen.
Dus ik reageerde vriendelijk en met een kleine kwinkslag.
En daar kwam de duik, vol de diepte in. Ik mag komen logeren, om te kletsen (en zo).

In één beweging was ze klaarwakker, wat ongetwijfeld ook te maken had met meerdere berichten in de afgelopen weken van mannen (sorry dames als jullie je nu genegeerd voelen) waarin de intentie duidelijk was. Een snelle graai richting iets geils met ondergetekende.
Op die momenten vraag ik me echt af of het überhaupt nut heeft om een volledig profiel neer te zetten inclusief duidelijke relatie status. Deze wordt namelijk overduidelijk niet gelezen of de informatie sluit niet aan op men hoopt te treffen, waarna de vrije interpretatie ruim baan krijgt.

In het hoofd van de vluchtige kink zoekers ben ik wel in voor een korte geile chat (niet te lang – want op werk, of – want thuiswerkend en moeders de vrouw kan elk moment binnenwandelen). Of ik ben gewoon een zielig hoopje ellende dat tekort komt bij haar partner want tja samenleven en bdsm delen geeft natuurlijk sleur en daar willen zij met alle liefde in helpen doorbreken. Samen met die grijzige Dominant ? Nee hoe kom ik daar nu bij. Zij willen mij voor zichzelf hebben, die grijze moet gewoon op zoek gaan naar een nieuw jong blaadje. Wat zoek ik trouwens bij zo’n ouwe vent? Wordt het niet eens tijd dat ik gewoon met mannen van mijn eigen leeftijd ga daten?
En dan die stelligheid waarmee ik beweer onderdanig te zijn, ik sta overduidelijk niet open voor experimenteren. Een beetje dominantie zou mij prima staan, hoge laarzen zouden mij nog beter staan en ik hoef niet echt een Domina te zijn. Die zijn alleen maar vervelend, lastig te manipuleren ook. Dan kun je beter een subje hebben dat je beetje bij beetje vormt. Want dat wist ik toch wel? Dat subjes absoluut niet weten wat goed voor ze is. Daar hebben ze die Dominante man voor nodig, nee vergeet die Grijze nu gewoon.
Dankzij hem zit je nu in die sleur, hij geeft je gewoon veel te veel je zin en dan is alle spanning eruit. Je hebt een scherpe Dom nodig, jong van geest.
Switch je wel eens eigenlijk? Zou je goed staan,die laarzen, de zweep.
Ja ik zie wel een Domme in jou.
Mag je mij anaal nemen.
Wat zeg je? Je doet niet aan anaal?
Welke sub doet er niet aan anaal? Als je de mijne wordt dan beginnen we met een anale training? Trauma? Die zijn er om overwonnen te worden. Je bent pas echt onderdanig wanneer je bereid bent om in alle openingen genomen te worden, dat heeft niets met grenzen te maken, die bestaan niet in een échte D’s.
Die grijze respecteert jouw grenzen? Ja die arme man is gewoon al beginnend dementerend, sneu hoor. Maar je kunt toch prima voor hem zorgen en ook voor jezelf?
Ik kan dit weekend, wel alleen heel vroeg want dan heb ik de jongens naar voetbal gebracht en even ruimte.

Er is ook een andere vorm van duiken, deze begint met inhoudelijke gesprekken waarin onderwerpen van gemeenschappelijke interesse gedeeld worden (kunst dus).
Al snel verandert het gesprek van richting, de kunst wordt aangegrepen om de eigen geilheid subtiel te delen, wanneer ik er niet op reageer komen er minder subtiele uitingen. Het zijn de dooddoeners van gesprekken die potentie hadden (voor mij dan).

Ook wordt er internationaal veel gedoken, expats die tijdelijk in ons kikkerlandje wonen en zoekend op de regio Eindhoven of Brabant op mijn profiel belanden en een snelle date zoeken. Die dame van de kunst, is dat niet wat? Partner? Ja die mag mee doen, of beter nog…toekijken. Want op zijn leeftijd zal de fut er wel een beetje uit zijn.

Even voor sommige mannen nu op hol slaan, bovenstaande is een vrije interpretatie van op waarheid beruste feiten.

Plaats reactie

Maak een website of blog op WordPress.com

Omhoog ↑

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag