Vuur van mijn Sensualiteit

In 2007 was onze relatie pril, we kenden elkaar al wel een aantal jaar en hadden in die tijd een bijzondere vriendschap opgebouwd. Jaren waarin Grey worstelde met accepteren van zijn bdsm gevoelens en ik worstelde met terug vinden van mijzelf en inzicht krijgen in het misbruik dat ik de jaren ervoor binnen bdsm (spel)relaties had meegemaakt, we hielpen elkaar door te luisteren, vragen te stellen, elkaar aanmoedigen om kwetsbaar op te durven stellen. Want alleen dan kom je tot zelf inzicht en groei.

In al die jaren gedurende onze vriendschap heb ik geen enkel moment gedacht ‘goh..zou Grey een passende Dom voor mij zijn’. Toen de vonk tussen ons oversloeg waren we beiden verbijsterd en verward, geen van ons had eerder iets als dit richting de ander gevoel en nu was het onmiskenbaar aanwezig. Een vlam die was gaan branden en ons naar het licht en de warmte trok. Het werd het begin van een intense relatie met vele ups en downs, met elkaar kwijtraken en terug vinden, met ons zelf kwijt raken en terug vinden. Met de connectie verliezen en weer opbouwen. Niet één keer maar meerdere keren. Met een scheiding waarbij we gedurende een aantal maanden echt volledig uit elkaar waren en beseffen dat we toch samen die weg wilden blijven bewandelen.

Een tijd geleden had ik mij voorgenomen om af en toe iets van de oude fotoshoots hier te delen. Deze foto’s komen van de allereerste erotisch en bdsm gerelateerde foto’s die we samen maakten.

Plaats reactie

Maak een website of blog op WordPress.com

Omhoog ↑

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag