Ze beweegt

Ze verlangt
in het samen
beleven.

Ze smeekt
om te mogen zijn
in ons bijzondere delen.

Ze wacht
geduldig
tot ze mag.

Ze beweegt
in het ritme
van de flow.

Ze geeft
in de cadans
van het moment.

Ze duikt
in de diepte
van ons samensmelten.

Ongekend intens en bijzonder was ons moment wederom, woorden kunnen niet reflecteren wat ik voel. Zoveel overgave, zoveel liefde, zoveel geven. Zoveel willen mogen geven, zo diep willen mogen gaan. Met elke slag, met elke koestering, met elke vernedering, met elk zacht fluisteren, met elke confrontatie is er een overgave die onhoorbaar fluistert…..’nog meer, ik wil je nog meer geven, ik wil je tonen dat ik nog dieper kan en wil gaan.’ Om na hevige uren in een diepe en vrije slaap te vallen. Dankjewel lieve Grijze dat ik jouw sub mag zijn, met al mijn veeleisendheid

Plaats reactie

Maak een website of blog op WordPress.com

Omhoog ↑

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag