Verzoekje Ingewilligd

Met opdrachten buiten spelmomenten heb ik weinig op, ik weet dat er mensen zijn die hier veel uit halen. Ik haal er vrijwel niets uit laat staan dat het me dichter bij de connectie met mijn eigen overgave en de connectie met mijn Dom brengt.
Sterker nog, die zeldzame keren dát ik een opdracht krijg buiten een spelmoment leidt het vaak tot afstand van en in mijzelf.

Dit weekend kreeg ik te horen dat ik deze week een foto van mijzelf in string moest sturen, ik kon een glimlach niet onderdrukken want mij Grey kent me intussen. Had hij gezegd ‘een foto van een string’ dan was dat ook precies wat hij had gekregen.

Maar helaas, ik moest een weg zien te vinden om die foto te maken terwijl mijn lichaam niet mee werkt. Ik schrijf er weinig over maar ik heb inmiddels 25 jaar bekkeninstabiliteit, chronische vermoeidheid en sinds enkele jaren is daar artrose bijgekomen.
Een beetje flexibel bewegen om een leuke selfie van mijzelf in string te maken zit er dus niet in, het was écht een opgave dus.
Maar goed, gelukt en verzonden.
Jullie boffen want nu mogen jullie er ook van mee genieten, en ga ik de rest van de dag het heel erg rustig aan doen aangezien zowel mijn lichaam als energie niet tot veel in staat zijn.

Tijdens het bedenken van een passende titel dook de brat in mij op, dus lieve Grey….je verzoekje is ingewilligd :-))

Plaats reactie

Maak een website of blog op WordPress.com

Omhoog ↑

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag