Branding van onze Liefde

Bewogen in een onverwacht moment, de flow volgend bracht deze ons naar ongekende hoogtes. Onbevangen was mijn bewegen, onbevreesd mijn overgave.
De zoete pijn die danste op de rand van grimmig, mijn glimlach die doorbrak en liet weten dat er weer een deur geopend was. Ruimte na ruimte werd door ons bezocht, verkend, betast, ingenomen.
De singletail danste haar eigen dans, het vuur in jouw ogen sprak van gretig nemen wat zo kwetsbaar voor je lag, volledig opengesteld, onbeschermd en onbeschaamd.
Golven namen me mee, ik danste op haar toppen, ging kopje onder in haar geweld en kwam met glimlach weer boven.

Jouw hand die met de zweep patronen op mijn rug tekende tot zij in brand leek te staan terwijl het innerlijke vuur mij verder opzweepte. Schaamteloos geven wat jij zo graag ontvangen wil. Orgasme na orgasme, ze verdwenen in een eindeloze golf van één langgerekt orgasme waar ik danste op haar toppen en kopje onder ging in haar geweld, om met glimlach weer boven te komen.

Jouw nemen dat mij de adem benam, mijn lichaam tot het uiterste tartte tot we samen verder doken, dansten op de toppen, kopje onder gingen in (ik in ieder geval) in het tomeloze geweld van onze passie en met glimlach in de branding van onze liefde tot rust kwamen.

Plaats reactie

Maak een website of blog op WordPress.com

Omhoog ↑

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag